sobota, 6 września 2014

Przemyślałem sobie sprawę tych trzynastkowych erotyków. I doszedłem do wniosku, iż trzynastka nie jest najlepszym wyborem. :)
Wpływ na te wnioski miało kilka czynników. Po pierwsze... hasło promujące cykl może kogoś wzburzyć. A ja nie chcę wzbudzać aż takich kontrowersji. Niech tytuł cyklu nie wychodzi przed treści w nim prezentowane! Niech skojarzenia związane z tytułem nie przesłaniają tego, co w cyklu głębiej. O tak, to dobry powód.
Drugi powód jest bardziej prozaiczny... Otóż trzynastego września raczej nie będę mieć dostępu do Internetu, stąd też i cykl musiałby się zacząć albo wcześniej, albo później. I jaki wtedy wydźwięk miałyby hasła promujące cykl? :)

Dziękuję za wszelkie pomysły na nazwę, nie było tego za dużo, ale co jeden, to lepszy. Jednak porzucam pomysł trzynastkowy i ruszam w dni pełnoletnie...
Ogłaszam wszem i wobec, iż rymowanki o charakterze pikantniejszym pojawiać się będą 18-go dnia każdego miesiąca. :)

Także... kalendarz na wrzesień przedstawia się następująco:
10 września: Inspiracje...
18 września: plus18po22:00 (nazwa robocza)
20 września: (jeszcze nie wiem)
30 września: Coś na ząb

Między tymi ustalonymi datami planuję kilka wpisów o tym, co mnie boli, nie boli, ziębi, nie ziębi i grzeje, tudzież nie.

2 komentarze:

  1. O! Taki wniosek mi się podoba.Ta ...trzynastka jakoś do mnie nie przemawiała w ogóle. Nie mogłam trochę zrozumieć z czym to się je?! Co prawda obserwowałam na bieżąco jakie padają propozycje, czy może znajdzie się taka która "wybrnie" z tego bądź rzuci nowe światło na Twój cykl. W każdym razie cieszy mnie to, że pomysł, ale i wątek(!) "trzynastek" odszedł w zapomnienie.
    A 18 to już co innego. Tylko jeśli mogłabym coś poradzić to wydaje mi się, że lepszym rozwiązaniem byłoby zamienienie w nazwie słowa "plus" na takiego plusika "+". Dobitniej działa na wyobraźnie, no i... ładniej wygląda? :)
    Dobranoc ;)
    Znajoma.

    OdpowiedzUsuń
  2. A weźty chłopie przestań planować, a zacznijże pisać co Ci w duszy gra.
    Bo tego chcę słuchać.
    I.

    OdpowiedzUsuń