poniedziałek, 12 stycznia 2015

Hej!

No i niestety KaKu się nieco opóźni. Tak, miałem wrócić do Kalendarium... już wczoraj, ale muszę przyznać szczerze - zostały mi trzy dni do ogarnięcia, których niestety nie będę miał chyba sił ogarnąć dzisiaj...

Chociaż, może, kto wie. Jakby co, informacja o poście z KaKu pojawi się na fejsie (proszę zapraszać znajomych, jeśli chcecie, na KaWidmoDe , a aby nie przegapić niczego - najedźcie na Lubię to! i zaznaczcie opcję "otrzymuj powiadomienia"), uprzednio post tutaj oczywiście.

Sprawa druga, nadal czekam na interpretacje muzyczne do słów z moich tworków! Narobili mi smaka niektórzy na piosneczki.

Sprawa trzecia... hmm... padł pomysł spontanicznych recytacji moich tworków. Zdziwiło mnie to, bo to wielki zaszczyt i dla mnie powód do dumy, że komukolwiek coś takiego przyszło na myśl!
Ale, do rzeczy - jeśli chciałbyś/ałabyś coś wyrecytować i pokazać się innym (niekoniecznie do oceny, czy tez do pojedynku, ot, poryw chwili) - proszę się nagrać i słać wszystko na: k.widmo.d@gmail.com . Występ będzie okraszony osobnym postem oraz, jeśli osoba tak sobie zażyczy, niemalże całkowicie anonimowy. Także proszę się nie bać.
(tak jak ja się nie bałem, wstawiając swoją gębę do zakładki "O mnie". :P )

2 komentarze:

  1. Recytacja Kalendarium też wchodzi w grę...? :D
    Sąsiadka pełna AMoku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sąsiadka to w AMoku kompletnym, skoro takie pomysły jej do głowy przychodzą... :P

      Usuń