piątek, 29 sierpnia 2014

Hej.

Ano zaniedbałem nieco bloga, niektórzy powiedzą. Ano zapomniałem, powiedzą inni.
A ja po prostu nie miałem kiedy pisać...
Ot, proza życia codziennego dopada każdego (i pewnie nie jeden jeszcze raz na to uwagę zwrócę)...

Dobra... jutro pojawi się pościk z moim tworem. A dzisiaj... póki co, to może konkurs na nazwę. Plebiscyt... hmm... może najpierw definicja plebiscytu:

Plebiscyt
    Plebiscyt terytorialny – głosowanie ludności w sprawie przynależności terytorialnej
    Referendum – forma głosowania o charakterze powszechnym
    Plebiscyt (zabawa) – głosowanie czytelników, słuchaczy lub widzów

(za: widkipedia.org)
 Tia... trzecia opcja mi odpowiada. I większości pewnie też. :) Jednak, dorzeczy! (jak zakrzyknął znajomy hydrolog, gdy go zapytałem, czego nam bardziej trzeba, dorzeczy czy dopływów!)

Jak miałoby brzmieć hasło "erotykowe"? (Chodzi o tytuł kategorii, pod którą erotyki miałyby się ukazywać)

a) 13stka po 22giej
(brzmi kontrowersyjnie, czego nie zauważyłem wcześniej... ojej, ja zły)
b) 22ga 13stka z kolei
(brzmi mniej kontrowersyjnie, w końcu: przyzwyczajenie, drugą naturą człowieka, jak to mawiają... ojej, ja zły)
c) Twój własny koncept tej Trzynastki (13 dnia każdego miesiąca-odpowiedzi w komentarzach... Wy źli)

...liczę na zainteresowanie jak co najmniej nagrodami Grammy... Ojej. no może nie. Ok, nie liczę na zainteresowanie, a na odzew! ;)
Do 13września mamy czas, czas start! (a post i tak z opóźnieniem się pojawi, ale o tym niebawem...)


(dużo nawiasów w ostatnim poście....)
(ojej)
(:D)

3 komentarze:

  1. W sumie to 22ga 13stka z kolei brzmi bardziej kontrowersyjnie (zakładając, że autor lubi same 13), wersja a) jest jakoś bardziej adekwatna tak według mnie :) Pozytywna

    OdpowiedzUsuń
  2. 13stka po 22giej jest ciekawa, intrygujaca, ale uwazam, ze "zakazana 20stka po 22giej", byłaby bardziej odpowiednia...:) To tylko moja sugestia, wiec nie musisz brac jej pod uwagę, ale byłaby to miła niespodzianka jakby się tak stało :) No, ale meżczyźni rzadko lubią niespodzianki, więc raczej jest to skazane na niepowodzenie :)
    Pozdrawiam,
    Czekoladowa

    OdpowiedzUsuń
  3. trzy Nastki po 22, ja zła

    OdpowiedzUsuń